Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce


Edukacja Elementarna w Teori i Praktyce

Kwartalnik "Edukacja Ekementarna w Teorii i Praktyce" podejmuje istotne zagadnienia dotyczące procesu edukacyjnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Czasopismo znajduje się w bazach: BazHum, CEEOL, CEJHS, Index Copernicus, Pol-index oraz na ministerialnej liście B czasopism punktowanych (9 punktów).

Od roku 2016 publikujemy teksty w dziale: artykuły naukowe, recenzje, sprawozdania z konferencji, nauczanie języków obcych dzieci (artykuły naukowe - teoria, i scenariusze zajęć - praktyka)

Tematy kolejnych numerów znajdują się w zakładce aktualności.


Vol 11, No 3(41) (2016): Arteterapia w edukacji elementarnej

Spis treści

Introduction

Wstęp
Elżbieta Marek
PDF
7-8
Introduction
Elżbieta Marek, Maria Szymańska
9-10

Scientific articles

Hanna Krauze-Sikorska
PDF
13-30
Urszula Szuścik
PDF
31-40
Maria Braun-Gałkowska
PDF
41-65
Katarzyna Krasoń
PDF
67-82
Wita Szulc
PDF
83-98
Maria Molicka
PDF
99-117
Joanna Skibska
PDF
119-132
Adam Konopnicki, Iwona Konopnicka
PDF
133-148
Anita Stefańska
PDF
149-166
Ewa Tomaszewska
PDF
167-183
Maciej Kołodziejski, Eva Králová
185-205
Karolina Sokołowska
PDF
207-224
Irena Burczyk
PDF
225-238
Katarzyna Bożena Sadowska
PDF
239-254
Karina Szafrańska
PDF
255-266
Anna Korbut
PDF
267-280

Reviews

Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lęki [M. Ganczarska, Spotkania z fikcyjnym terapeutą. Jak tworzyć i czytać dzieciom opowiadania korygujące w ramach interwencji terapeutyczno-wychowawczych, Wydawnictwo Uniwersytet Opolski, Opole 2014]
Tatiana Kłosińska
PDF
283-290

Conference Reports

Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r.
Małgorzata Miksza
PDF
293-295

Teaching Foreing Languages to Children

Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyce
Aleksandra Raźniak
PDF
299-306