Wykorzystanie gry na instrumentach perkusyjnych w kształtowaniu postaw kreatywnych dziecka w wieku przedszkolnym

  • Anna Pękala Instytut Edukacji Przedszkolnej i Szkolnej; Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Bibliografia

Danel-Bobrzyk H., Przemyślenia i refleksje ofiarowane profesor Marii Przychodzińskiej z okazji Jubileuszu, [w:] Bliżej muzyki bliżej człowieka, (Red.) A. Białkowski, B. Smoleńska-Zwolińska, Warszawa 2002.

Gordon E., Sekwencje uczenia się w muzyce, Bydgoszcz 1999.

Pękala A., Tworzenie jako jedna z form aktywności muzycznej w przedszkolu, [w:] Twórczość dzieci we wczesnej edukacji, (Red.) M. Magda-Adamowicz, Legnica 2005.

Słownik języka polskiego, (Red.) M. Szymczak, t. III, Warszawa 1981.

Opublikowane
2016-07-08
Jak cytować
Pękala, A. (2016). Wykorzystanie gry na instrumentach perkusyjnych w kształtowaniu postaw kreatywnych dziecka w wieku przedszkolnym. Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, 1(1), 64-69. Pobrano z https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/402