Wykorzystywanie wizerunku jednostki w celu intencjonalnego oddziaływania na dzieci i dorosłych

  • Beata Kozaczuk Przedszkole nr 1 w Warszawie
Słowa kluczowe: public relationship, samoświadomość, psychomanipulacja, postawa, sugestia

Bibliografia

Berton P., La parole manipulacje, Paryż 1997, s. 26 [za:] Zdankiewicz-Ścigała E. i T. Maruszewski, Wstęp [w:] Wokół psychomanipulacji, pod red. E. Zdankiewicz-Ścigała i T. Maruszewski, Warszawa 2003.

Cozolino Louis J., Neuronauka w psychoterapii, Poznań 2002.

Kozaczuk B., Mini poradnik rozwoju dziecka, Warszawa 2009.

Lewicka M., Czy jesteśmy racjonalni? [w:] Złudzenia, które pozwalają żyć, red. M. Kofta i T. Szustrowa, Warszawa 2001.

Nęcka E., Orzechowski J. i Szymura B., Psychologia poznawcza, Warszawa 2007.

Polczyk R., Skala Sugestybilnosci Sensorycznej – narzędzie do badania podatności na sugestie, [w:] Wokół psychomanipulacji, red. E. Zdankiewicz-Ścigała i T. Maruszewski, Warszawa 2003.

Reber A. S. i Reber E. S., Słownik psychologii, Warszawa 2008.

Zdankiewicz-Ścigała E. i Maruszewski T., Manipulacja przekazem. Analiza wybranych konsekwencji w funkcjonowaniu społecznym jednostki, [w:] Wokół psychomanipulacji, red. E. Zdankiewicz-Ścigała i T. Maruszewski, Warszawa 2003.

Zdankiewicz-Ścigała E. i T. Maruszewski, Wstęp [w:] Wokół psychomanipulacji, red. E. ZdankiewiczŚcigała i T. Maruszewski, Warszawa 2003.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Public relations

Opublikowane
2017-07-02
Jak cytować
Kozaczuk, B. (2017). Wykorzystywanie wizerunku jednostki w celu intencjonalnego oddziaływania na dzieci i dorosłych. Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, (19/1), 51-56. Pobrano z https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/855