Skowrońska, Aleksandra
-
Elementary Education in Theory and Practice No. 1 (2006): Wyzwalanie twórczej aktywności dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - Theory
Wartości zabawy inscenizowanej w przedszkolu
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 2 (2006): Współpraca nauczyciela z rodzicami w edukacji elementarnej - Theory
Dziedziny i formy współpracy nauczyciela przedszkola z rodzicami
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 3/1 (2007): Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela w przedszkolu i klasach I-III - Theory
Możliwości planowania zajęć z zakresu kształcenia wiedzy i umiejętności komunikacyjno-drogowych w oparciu o formy literackie
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 4/2 (2007): Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach - Conference Reports
Dziecko sześcioletnie u progu nauki szkolnej. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej – Kielce 14–15 maja 2007
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 6/4 (2007): Edukacja językowa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - Reviews
Emocje, uczucia i społeczne zachowania emocjonalne dzieci 6-letnich i 7-letnich (badania własne)
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 10/4 (2008): Edukacja artystyczna dziecka - Theory
Formy ekspresyjne jako przejaw aktywności twórczej dziecka
Details -
Elementary Education in Theory and Practice No. 12/2 (2009): Dojrzałość i gotowość szkolna dzieci - Theory
O dojrzałości społeczno-emocjonalnej dziecka wstępującego do szkoły słów kilka
Details