Vol 9, No 33/3 (2014)

Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu

Spis treści

Introduction

Wstęp
Barbara Surma
PDF
9-10

Scientific articles

Aneta Kamińska, Irena Pulak
PDF
11-24
Katarzyna Szewczuk
PDF
25-48
Jolanta Sajdera
PDF
49-66
Łukasz Burliga, Anna Zdańska
PDF
67-88
Magdalena Christ
PDF
89-104
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa
PDF
105-122
Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk
PDF
123-138
Ewa Gacka
PDF
139-152
Marzena Maria Szurek
PDF
153-174
Izabela Sochacka
PDF
175-189

Practice

Bogumiła Bobik
PDF
191-206
Aneta Kamińska
PDF
207-220
Małgorzata Kowalczyk
PDF
221-237

Reviews

Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych
Barbara Surma
PDF
239-244
Metody pracy z uczniami w młodszym wieku szkolnym
Aneta Kamińska
PDF
245-246

Conference Reports

Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografie
Krystyna Zabawa
PDF
247-254
Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”
Elżbieta Miterka
PDF
255-258
Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”
Beata Kucharska, Maria Szymańska
PDF
259-262

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Scenariusz zajęć z języka francuskiego do piosenki Le clown
Tatiana Konderak
PDF
263-270
Ocena postępów dziecka na zajęciach z języka obcego. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Tatiana Konderak
PDF
271-272
Test oral
Tatiana Konderak
PDF
273-274

Visiting the...

Radość wspólnego tworzenia
Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch
PDF
275-279

Bibliography

Zestawienie bibliograficzne
Agata Arkabus
PDF
281-289