|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 10, No 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III |
Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnej |
Abstrakt
PDF
|
Marek Skiba |
|
Vol 10, No 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III |
Znaczenie aktywności i metod aktywizujących w edukacji zintegrowanej |
Abstrakt
PDF
|
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska |
|
Vol 10, No 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III |
Realizacja idei integracji metodą projektów w klasach I–III |
Abstrakt
PDF (English)
|
Martyna Szczotka |
|
Vol 10, No 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III |
Edukacja wczesnoszkolna wokół problemów i nowych rozwiązań |
Abstrakt
PDF
|
Agata Tatara |
|
Vol 10, No 38/4 (2015): Programy i podręczniki stosowane w pracy z dziećmi – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość |
Koncepcje oceniania osiągnięć uczniów w świetle analizy wybranych programów edukacji wczesnoszkolnej |
Abstrakt
PDF
|
Elżbieta Marek |
|
Vol 9, No 33/3 (2014): Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu |
Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka |
Abstrakt
PDF
|
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa |
|
Vol 8, No 27/1 (2013): Znaczenie edukacji przyrodniczo-społecznej w rozwoju poznawczym dzieci |
Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej |
Abstrakt
PDF
|
Katarzyna Szewczuk |
|
Vol 9, No 34/4 (2014): Rodzina i szkoła jako środowiska wychowawcze |
Edukacja domowa – szansa czy zagrożenie we wczesnym kształceniu dziecka? |
Abstrakt
PDF
|
Joanna Juszczyk-Rygałło |
|
Vol 10, No 38/4 (2015): Programy i podręczniki stosowane w pracy z dziećmi – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość |
Muzyka instrumentalna i jej wpływ na jakość wytworów plastycznych dzieci 7-letnich – raport z badań |
Abstrakt
PDF
|
Martyna Szczotka |
|
Vol 11, No 2(40) (2016): Podmiotowość i partnerstwo w wychowaniu i kształceniu |
Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnego |
Abstrakt
PDF
|
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska |
|
Vol 9, No 33/3 (2014): Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu |
„Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci |
Abstrakt
PDF
|
Magdalena Christ |
|
Vol 10, No 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III |
Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badań |
Abstrakt
PDF
|
Urszula Ordon |
|
Vol 12, No 4(46) (2017): Czasopiśmiennictwo dla dzieci XIX i XX wieku |
Kształtowanie zainteresowań matematyką na łamach czasopisma „Świerszczyk” w XX wieku |
Abstrakt
PDF (English)
|
Helena Oskwarek, Katarzyna Szewczuk |
|
Vol 12, No 3(45) (2017): Wartości i antywartości literatury dziecięcej |
Lektura młodszych dzieci w kulturze audiowizualnej |
Abstrakt
PDF
|
Anna Warzocha |
|
Vol 9, No 31/1 (2014): Nauczyciel edukacji elementarnej |
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć muzycznych w edukacji wczesnoszkolnej – raport z badań |
Abstrakt
PDF
|
Anna Pękala |
|
Vol 10, No 35/1 (2015): Czas wolny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
Sposób na czas wolny – zajęcia pozaszkolne dla uczniów klas I–III w gminie Wieliczka |
Abstrakt
PDF
|
Justyna Domoń |
|
No 23/1 (2012): Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III |
Kształtowanie kompetencji fonologicznych dziecka w edukacji polonistycznej w okresie wczesnoszkolnym |
Abstrakt
PDF
|
Beata Kucharska |
|
No 24/2 (2012): Literatura dziecięca w edukacji elementarnej - "Cała Polska czyta dzieciom" |
Folklor dziecięcy i sposoby jego zastosowania w pracy dydaktycznej z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym |
PDF
|
Beata Kucharska |
|
No 22/4 (2011): Innowacje pedagogiczne w edukacji elementarnej |
Klasa autorska jako przykład innowacji pedagogicznej w edukacji wczesnoszkolnej |
Abstrakt
PDF
|
Anna Klim-Klimaszewska |
|
No 17-18/3-4 (2010): Dziecko w świecie wartości |
Co stanowi wartość dla ucznia w młodszym wieku szkolnym? Próba uporządkowania wartości w kontekście edukacji wczesnoszkolnej |
Abstrakt
PDF
|
Mariusz Grabowski |
|
1 - 20 z 20 elementów |
|