Recenzja książki Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 215

  • Gabriela Paprotna Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydział Zamiejscowy Nauk Humanistycznych i Społecznych w Mysłowicach

Abstract

Działalność nauczyciela akademickiego jest wieloaspektowa, a przez to
złożona. Zmienia się wraz z przemianami rzeczywistości społecznej i pedagogicznej, będąc tematem rozważań przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Te właśnie kwestie stały się przedmiotem pedagogicznych analiz Krystyny Duraj-Nowakowej w książce Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego. (...)

Published
2019-04-12
How to Cite
Paprotna, G. (2019). Recenzja książki Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 215. Nauczyciel i Szkoła, 3(67). Retrieved from https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/nis/article/view/1313
Section
RECENZJE I SPRAWOZDANIA

Most read articles by the same author(s)