Społeczeństwo rynkowe: jak logika rynku ekonomicznego wpływa na nasze życie

  • Damian Mazur

Abstrakt

The market society: how the logic of the market affects our lives

Bibliografia

Barber BR (2004), "Dżihad kontra McŚwiat" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Barber BR (2009), "Skonsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Bauman Z (2009), "Konsumowanie życia" Kraków Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Bauman Z (2007), "Płynna nowoczesność" Kraków Wydawnictwo Literackie.

Bylok F (2010), "Etyka konsumpcji --- nowa moralność konsumentów w społeczeństwie konsumpcyjnym", In Problemy współczesnej demokracji i moralności. Łódź , pp. 227-244. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Hostyński L (2006), "Wartości w świecie konsumpcji" Lublin Wydawnictwo UMCS.

Kopka J (2010), "Ucieczka od wartości", In Problemy współczesnej demokracji i moralności. Łódź , pp. 205-227. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Michalski K (2012), "Przedmowa", In Czego nie można kupić za pieniądze. Moralne granice rynku. Warszawa , pp. 7-14. Kurhaus Publishing.

Riesman D (1996), "Samotny tłum" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Ritzer G (2009), "Makdonaldyzacja społeczeństwa. Wydanie na nowy wiek" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Sandel MJ (2012), "Czego nie można kupić za pieniądze. Moralne granice rynku" Warszawa Kurhaus Publishing.

Sennett R (2010), "Kultura nowego kapitalizmu" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Smith A (2007), "Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów (Tom 1)" Warszawa Wydawnictwo Naukowe PWN.

Spencer H (1890), "Zasady socyologii, Tom 5: Instytucye polityczne" Warszawa Wydawnictwo „Głosu”.

Szlendak T (2004), "Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej" Wrocław Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Veblen T (1998), "Teoria klasy próżniaczej" Warszawa Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.

Weber M (2011), "Etyka protestancka a duch kapitalizmu" Warszawa Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Zacher LW (2008), "Transformacje społeczeństw konsumpcyjnych --- między techniką a kulturą", In Kultura a rynek (Tom 1). Lublin , pp. 40-54. Wydawnictwo KUL.

Opublikowane
2017-01-26
Jak cytować
Mazur, D. (2017). Społeczeństwo rynkowe: jak logika rynku ekonomicznego wpływa na nasze życie. Rocznik Filozoficzny Ignatianum, 22(2), 222-239. https://doi.org/10.5281/zenodo.260158
Dział
Instrumenta Laboris