Kreatywność polskich rodzimowierców w internetowej przestrzeni medialnej, czyli oficjalne media internetowe Rodzimej Wiary

Abstrakt

Kreatywność polskich rodzimowierców z Rodzimej Wiary w mediach internetowych zaskakuje skromnością. Odwołująca się do przedchrześcijańskich wierzeń grupa religijna nie potrafi, bądź nie uważa za konieczne, wykorzystania potencjału tego środka komunikowania. Rezygnując tym samym z integracji społeczności oraz upowszechniania wiedzy na temat swoich działaniach, wierzeń i kultury. Cechujący ten związek wyznaniowy brak obecności w tak licznych współcześnie serwisach społecznościowych – skutkuje tym, że strona internetowa https://rodzimawiara.org.pl/ jest jedynym medium własnym Rodzimej Wiary.

Biogram autora

Katarzyna Daraż-Duda, Jesuit University Ignatianum in Krakow

Assistant at the Department of Media and Social Communication in the Jesuit University Ignatianum in Krakow. Research areas: media; ethnic and religious minorities; national, ethnic, and religious minorities’ media.

Opublikowane
2018-10-20
Jak cytować
[1]
Daraż-Duda, K. 2018. Kreatywność polskich rodzimowierców w internetowej przestrzeni medialnej, czyli oficjalne media internetowe Rodzimej Wiary. Perspektywy Kultury. 23, 4 (paź. 2018), 43-54.
Dział
Obrazy religii