The current importance of Christian media in Slovakia
Abstract
Christian media in Slovakia are important opinion‑forming agents of society influencing the public opinion of various opinion groups, they influence a person’s thinking as well as the moral and the spiritual po tential. Primary attention has been focused on RTVS – radio and tel evision in Slovakia. The sources used are many, enriched with my own views and experiences.
References
CHUDINOVÁ, E. 2010. Televízna tvorba. In Praktikum mediálnej tvorby. Bratislava: Eurokódex.
KATECHIZMUS KATOLÍCKEJ CIRKVI. Trnava: Spolok svätého Vojte cha, 1998.
MC QUAIL, D. 2002. McQuail’s reader in mass communication theory. 2nd Ed.. Praha: Portál.
RANKOV, P. 2002. Masová komunikácia, masmédiá a informačná spoločnosí. 1. vyd. Levice : Koloman Kertész Bagala.
REMIŠOVÁ, A. 2010. Etika médií. Bratislava: Kalligram.
http://www.ecav.sk/?p=Kalendar/Program/SRO
Copyright (c) 2017 Jesuit University Ignatianum in Krakow
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Autor, zgłaszając swój artykuł, wyraża zgodę na korzystanie przez Wydawnictwo Uniwersystet Ignatianum z utworu na następujących polach eksploatacji:
- utrwalania utworu w formie papierowej, a także na nośniku cyfrowym lub magnetycznym;
- zwielokrotnienia utworu dowolną techniką, bez ograniczenia ilości wydań i liczby egzemplarzy;
- rozpowszechniania utworu i jego zwielokrotnionych egzemplarzy na jakimkolwiek nośniku, w tym wprowadzenia do obrotu, sprzedaży, użyczenia, najmu;
- wprowadzenia utworu do pamięci komputera;
- rozpowszechniania utworu w sieciach informatycznych, w tym w sieci Internet;
- publicznego wykonania, wystawienia, wyświetlenia, odtworzenia oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
Wydawca zobowiązuje się szanować osobiste prawa autorskie do utworu.