Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice
Abstract
The purpose of this article is to present the results of the analysis of ac tivities carried out by the Teatr Śląski in the social media and the im pact of these activities on the image of the institution. The study cov ered by social networking sites and blogs, where Teatr Śląski officially promotes its activities.
References
Bachnik K., Szumniak‑Samolej J., Potencjał biznesowy mediów społecznościo- wych, Poltext, Warszawa 2015.
Badania marketingowe. Teoria i praktyka, K. Mazurek‑Łopacińska, Ed. Wy dawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Budzyński W., Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku. Poltext. Warszawa 2008.
Jaciow M., Stolecka‑Makowska A., Wolny R., E-consumer in Europe – compa- rative analysis of behaviours, Helion, Gliwice 2013.
Kaznowski D., Nowy marketing w Internecie, Difin, Warszawa 2007. Mazurek‑Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
Perspektywy rozwoju sektora kultury w Polsce, R. Borowiecki, Ed. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
Sobocińska M., Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008.
Walotek‑Ściańska K., Communication of Cultural Institutions in the Era of New Technologies. Academic textbook, VERBUM, Praha 2016.
Walotek‑Ściańska K., Teatry publiczne w województwie śląskim a social media.
Wydawnictwo Naukowe „Śląsk”, Katowice 2015.
Wróblewski Ł., Strategie marketingowe w instytucjach kultury, Polskie Wydaw nictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012.
Wróblewski Ł., Zarządzanie w instytucjach kultury, CeDeWu, Warszawa 2014.
Copyright (c) 2018 Jesuit University Ignatianum in Krakow
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Autor, zgłaszając swój artykuł, wyraża zgodę na korzystanie przez Wydawnictwo Uniwersystet Ignatianum z utworu na następujących polach eksploatacji:
- utrwalania utworu w formie papierowej, a także na nośniku cyfrowym lub magnetycznym;
- zwielokrotnienia utworu dowolną techniką, bez ograniczenia ilości wydań i liczby egzemplarzy;
- rozpowszechniania utworu i jego zwielokrotnionych egzemplarzy na jakimkolwiek nośniku, w tym wprowadzenia do obrotu, sprzedaży, użyczenia, najmu;
- wprowadzenia utworu do pamięci komputera;
- rozpowszechniania utworu w sieciach informatycznych, w tym w sieci Internet;
- publicznego wykonania, wystawienia, wyświetlenia, odtworzenia oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
Wydawca zobowiązuje się szanować osobiste prawa autorskie do utworu.