Wprowadzenie

Słowa kluczowe: ocenianie dla uczenia się

Bibliografia

Earl, L.,& Katz, S. (2005). Rethinking Classroom Assessment with Purpose in Mind. Winnipeg, Manitoba Education. https://www.edu.gov.mb.ca/k12/assess/wncp/full_doc.pdf

Filipiak, E. (2011). Z Wygotskim i Brunerem w tle. Słownik pojęć kluczowych. Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. https://repozytorium.ukw.edu.pl/bitstream/handle/item/1544/Ewa Filipiak Z Wygotskim i Brunerem w tle słownik pojec kluczowych.pdf?sequence=1

Klus-Stańska, D. (2000). Konstruowanie wiedzy w szkole. Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

Klus-Stańska, D. (2024). Dydaktyka i jej paradygmaty. Różnorodne światy szkoły. PWN.

Szyling, G. (2020). Przeoczony dyskurs, czyli rzecz o konstruktywizmie i (z)marnowanych szansach oceniania wczesnoszkolnego. Problemy Wczesnej Edukacji, 51(4), 138-152. https://doi.org/10.26881/pwe.2020.51.11

Ustawa z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty . (2020), Dz. U. 2020, poz. 1327. (Polska). https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20200001327/U/D20201327Lj.pdf

Opublikowane
2025-03-28
Jak cytować
Zdybel, D. (2025). Wprowadzenie. Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, 20(1(76), 9-11. Pobrano z https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/3784