Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2024
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 20 Nr 3(78) (2025): Kompetencje 4C jako wyzwanie współczesnej edukacji małego dziecka
Tom 20 Nr 3(78) (2025): Kompetencje 4C jako wyzwanie współczesnej edukacji małego dziecka
Opublikowane:
2025-09-30
Introduction
Wprowadzenie
Dorota Zdybel
5-7
PDF
Wprowadzenie
Dorota Zdybel
9-11
PDF (English)
Thematic Articles
Koncepcja kompetencji 4K w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – wyzwania, szanse i rekomendacje pedagogiczne
Anna Kwatera
15-28
PDF (English)
Filozoficzne podstawy edukacji wczesnoszkolnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji 4C w kontekście sztucznej inteligencji
Hanna Makurat-Snuzik
29-42
PDF (English)
Kompetencje 4K a poczucie skuteczności nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (raport i prognoza na lata 2020–2030)
Katarzyna Ziębakowska-Cecot
43-55
PDF (English)
Kompetencje 4K wśród nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Sławomir Śliwa, Mirosław Kowalski, Zenona Nowak
57-71
PDF (English)
Rola uważności, ciszy i refleksji w rozwijaniu kompetencji 4K w edukacji małego dziecka
Ewa Arleta Kos
77-88
PDF (English)
Dzieciństwo jako źródło twórczej kreacji autorów art brut
Elżbieta Lubińska-Kościółek
89-102
PDF (English)
Kreatywność, myślenie krytyczne, komunikacja i współpraca dzieci w Szkole Podstawowej nr 83 im. Emilii Waśniowskiej „Łejery” w Poznaniu
Katarzyna Bożena Sadowska
103-117
PDF (English)
Varia
Szybkość przetwarzania informacji a sukcesy szkolne: Jakościowe badanie postrzegania uczniów przez nauczycieli i rodziców
Joanna Miecznik-Warda, Iveta Kovalčíková
122-135
PDF (English)
Znaczenie aktywności ruchowej w holistycznym rozwoju dziecka w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
Andrzej Rokita
137-155
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł