Vol 9, No 32/2 (2014)

Dziecko zdolne w przedszkolu i szkole

Spis treści

Introduction

Wstęp
Barbara Surma
PDF
9-10

Scientific articles

Barbara Surma
PDF
11-22
Martyna Szczotka
PDF
23-50
Sara Knapik-Szweda
PDF
51-70
Iwona Cierkosz
PDF
71-92

Practice

Dziecko zdolne w szkole muzycznej
Robert Pyrek
PDF
93-98

Reviews

Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna Szewczuk
PDF
99-102
Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori
Barbara Surma
PDF
103-104

Conference Reports

Czas na wychowanie Sprawozdanie z konferencji w Wałbrzychu
Aneta Kamińska
PDF
105-108
Język – oknem na świat Sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi
Anna Malina
PDF
109-114

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Rozwijanie procesu poznania i działania dziecka z wykorzystaniem piosenki na zajęciach z języka obcego
Tatiana Konderak
PDF
115-118
Quand trois poules vont aux champs Propozycje zadań językowych do scenariuszy z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
PDF
119-124

Visiting the...

Rozświetlający promyk uśmiechu Przedszkole im. Marii Teresy Ledóchowskiej w Kiabakari, Tanzania, Afryka
Agata Krupa
PDF
125-128
Artystyczna Akademia Malucha oraz Studio Edukacji Artystycznej – miejsca, które odkrywają talenty
Olga Rodakowska
PDF
129-134

Bibliography

Dziecko zdolne Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
PDF
135-146