Blog jako kreatywna forma aktywności dzieci w Internecie

  • Sandra Kmieciak Uniwersytet Łódzki Instytut Teorii Literatury, Teatru i Sztuk Audiowizualnych

Abstract

Artykuł porusza problem obecności dzieci i młodzieży w Internecie, który staje się dla nich przedłużeniem świata rzeczywistego. Autorka zastanawia się, w jaki sposób prowadzenie bloga wpływa na rozwój młodych osób. Podejmuje takie kwestie jak: aktywność w społeczności sieci, bezpieczeństwo, umieszczanie w przestrzeni publicznej prywatnych informacji, interakcje z innymi użytkownikami oraz z rodziną.

References

Logemann N., Integracyjne funkcja Internetu w codziennym życiu rodziny. Analizy teoretyczne i wybrane wyniki empiryczne, [w:] Rodzina. Dziecko. Media, red. L. Dyczewski, Lublin 2005.

Pankowska K., Rzeczywistość zapośredniczona – nowe problemy wzrastania dziecka w przestrzeni medialnej, [w:] Media elektroniczne – kreujące obrazy rodziny i dziecka, red. J. Izdebska, Białystok 2008.

http://hello--kitty.blog.onet.pl/ [dostęp online: 3 stycznia 2011 r.]

http://zycie-losia-masakra-jestem-emo-tne-sie.bloog.pl/id,3229652,title,pocielam-sie-ale-boooli, index.html?ticaid=6b8a3 [dostęp online: 3 stycznia 2011 r.]

Published
2017-07-02
How to Cite
Kmieciak, S. (2017). Blog jako kreatywna forma aktywności dzieci w Internecie. Elementary Education in Theory and Practice, (19/1), 33-38. Retrieved from https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/853