No 25/3 (2012)

Wychowanie społeczno-emocjonalne dziecka

Spis treści

Introduction

Wstęp
Barbara Surma
PDF
7-9

Scientific articles

Irmina Rostek
PDF
11-22
Ewa Miśkowiec
PDF
23-32
Wanda Grelowska
PDF
33-44
Patrycja Czyżewska
PDF
45-64

Practice

Nazywam i radzę sobie ze swoimi emocjami – tygodniowy plan i scenariusze zajęć w przedszkolu
Jolanta Szafrańska
PDF
65-74
Kilka słów o programie „Przyjaciel Zippi”
Magalena Jarek
PDF
75-76
„Przygody Tęczy” – roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola opracowany na podstawie opowiadania Massimo Sardiego L’Arcobalena
Barbara Surma
PDF
77-94

Visiting the...

Edukacja regionalna w Oddziale Przedszkolnym Mniejszości Ukraińskiej w Przemyślu
Beata Horbova
PDF
95-106

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Pierwsze zajęcia w nowym roku przedszkolnym
Tatiana Konderak
PDF
107-108
Bonjour Madame, bonjour Monsieur! Scenariusz zajęć z języka francuskiego w grupie przedszkolnej
Tatiana Konderak
PDF
109-112

Reviews

Psychologia w służbie pedagogom Recenzja książki: Gerd Mietzel, Psychologia dla nauczycieli, Biblioteka Wychowawcy, GWP, Gdańsk 2009
Aneta Kamińska
PDF
113-116

Conference Reports

XVIII Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” Zakopane, 25-27 czerwca 2012
Irena Pulak
PDF
117-120

Bibliography

Wychowanie społeczno-emocjonalne dzieci Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
PDF
121-135