No 23/1 (2012)

Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III

Spis treści

Introduction

Wstęp
Jolanta Karbowniczek
PDF
7-10

Scientific articles

Wanda Grelowska
PDF
11-25
Monika Krajcovicova
PDF
26-38
Krystyna Zabawa
PDF
39-54
Beata Kucharska
PDF
55-61
Barbara Surma
PDF
62-76

Practice

Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie I, Dookoła biało
Magalena Marchewka, Sylwia Marchewka, Sylwia Mistela, Monika Obrochta, Jadwiga Niemiec-Skrzętowska
PDF
77-88
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie III, Jesień wokół nas
Agnieszka Kogut, Olga Kogut, Janusz Łata, Monika Michalewska
PDF
89-97
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie III, Zima wśród nas
Aleksandra Czubaj, Anna Goraj, Emilia Byrska, Bogusława Cefal, Marta Bębenek, Anna Świeboda
PDF
98-111

Visiting the...

Przedszkole i żłobek Montessori w Pobiedziskach
Michał Napierała, Katarzyna Napierała
PDF
112-115

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Opracowanie testu ustnego z języka francuskiego na podstawie piosenki
Tatiana Konderak
116-118
Test Oral
Tatiana Konderak
PDF
119-122

Reviews

Najnowsza diagnoza pedagogiczna edukacji elementarnej Recenzja książki: Dziecko w szkolnej rzeczywistości. Założony a rzeczywisty obraz edukacji elementarnej, pod red. H. Sowińskiej Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2011
Bożena Sieradzka-Baziur
PDF
123-126
Mistrz (nauczyciel) wobec dzieci Recenzja pracy zbiorowej: Z teorii i praktyki edukacji dziecka. Inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej, pod red. K. Gąsiorek, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2011
Krystyna Zabawa
PDF
127-134

Bibliography

Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Zestawienie bibliograficzne Anna Płusa RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
PDF
135-142