Quel temps fait-il? Scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Słowa kluczowe: edukacja, nauczanie języków obcych, nauczanie języka francuskiego, scenariusz

Biogram autora

Agnieszka Wierzchosławska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Wydział Pedagogiki i Psychologii
Doktorantka na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na wydziale Pedagogiki. Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Językowego (j. francuski), filologii romańskiej oraz Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Czynny nauczyciel wychowania przedszkolnego, lektor języka francuskiego, członek stowarzyszenia Prof-Europe.
Opublikowane
2018-07-25
Jak cytować
Wierzchosławska, A. (2018). Quel temps fait-il? Scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, 13(2(48), 197-201. Pobrano z https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/1027
Dział
Teaching Foreing Languages to Children - Practice