Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 13 Nr 2(48) (2018): Twórczość w edukacji XXI wieku
Tom 13 Nr 2(48) (2018): Twórczość w edukacji XXI wieku
Opublikowane:
2018-07-25
Introduction
Wstęp
Maria Szymańska
7
PDF
Introduction
Maria Szymańska
9
PDF (English)
Scientific articles
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych na podstawie wyników badań pedagogicznych
Monika Modrzejewska-Świgulska, Aleksandra Chmielińska
13-26
PDF
W poszukiwaniu ciekawych programów rozwijania aktywności twórczej dzieci
Elżbieta Aniela Marek
27-44
PDF
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej
Grażyna Małgorzata Cęcelek
45-59
PDF
Arteterapia i edukacja twórcza w praktyce wychowawczej placówki socjalizacyjnej
Halina Aleksandra Bejger
61-88
PDF
Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy
Dagmara Katarzyna Lewandowska, Kamila Lipka
89-106
PDF
Rozumienie i istota twórczości językowej dzieci
Klaudia Barbara Żernik
107-121
PDF
Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci – punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora
Magdalena Karolina Sasin
123-138
PDF
Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych
Maciej Kołodziejski
139-164
PDF
Kompetencje plastyczne dzieci 4 i 5-letnich – raport z badań
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
165-182
PDF
Lalka w teatrze lalek
Ewa Zofia Tomaszewska
183-194
PDF
Reviews
Kreatywny nauczyciel- Kreatywny uczeń. Recenzja pracy zbiorowej „Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka”, red. naukowa Irena Adamek i Józefa Bałachowicz Wyd. „Impuls”, Kraków 2013, ss. 292
Joanna Sikorska
205-209
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Quel temps fait-il? Scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Agnieszka Wierzchosławska
197-201
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł