Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 13 Nr 1(47) (2018): Idee pedagogiczne Marii Montessori - wczoraj i dziś
Tom 13 Nr 1(47) (2018): Idee pedagogiczne Marii Montessori - wczoraj i dziś
Opublikowane:
2018-06-03
Introduction
Wstęp
Dorota Zdybel
7-9
PDF
Introduction
Dorota Zdybel
11-13
PDF
Scientific articles
Maria Montessori w roli nauczycielki
Paola Trabalzini
14-28
PDF (English)
Nauczyciele, którzy nie uczą. Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori
Monica Salassa
29-67
PDF (English)
Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się?
Barbara Surma
69-87
PDF
Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje
Dorota Zdybel
89-103
PDF
Człowiek upodmiotowiony. Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori. Raport z badań
Beata Zuzanna Bednarczuk
105-120
PDF
Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym. Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia
Aleksandra Maj, Joanna Sosnowska
121-144
PDF
Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori
Magdalena Christ, Agata Preuss
145-162
PDF
W poszukiwaniu modelu edukacji matematycznej. W stronę pedagogiki Marii Montessori
Izabella - Kaiser
163-181
PDF
Wolność oczami dziecka – poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie
Anna Chałupczak, Anita Duplaga, Ewelina Dziechciowska, Maciej Grątkowski, Justyna Krawiec
183-207
PDF
Reviews
Czy każdy jest geniuszem? Recenzja książki Michaela Gelba, Myśleć jak Leonardo da Vinci, Siedem kroków do genialności na co dzień, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2017
Aneta Kamińska
243-245
PDF (English)
Teaching Foreing Languages to Children - Scientific articles
The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego
Agnieszka Wierzchosławska
211-220
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Le lapin de Pâques – scenariusze wielkanocnych zajęć dla przedszkolaków
Tatiana Konderak, Natalia Mierzwa
223-239
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł