Zabawa, Krystyna, Akademia Ignatianum w Krakowie, Polska
-
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Tom 10 Nr 38/4 (2015): Programy i podręczniki stosowane w pracy z dziećmi – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość - Reviews
Elementarze XXI wieku
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Tom 10 Nr 38/4 (2015): Programy i podręczniki stosowane w pracy z dziećmi – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość - Introduction
Wstęp
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Tom 8 Nr 29/3 (2013): Wychowanie do dialogu - Practice
Dialog jest naturalnym środowiskiem przebywania z dzieckiem wywiad z Zofią Żuczkowską rozmawia Krystyna Zabawa
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 26/4 (2012): Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole - Practice
Wywiad z prof. dr hab. Ireną Popiołek rozmawia Krystyna Zabawa „Twórcą może być każdy”
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 26/4 (2012): Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole - Conference Reports
Młodzi naukowcy o Korczaku. Sprawozdanie z konferencji „Rozmawiając z dzieckiem – teoria i praktyka relacji dorosły-dziecko według Janusza Korczaka”
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 24/2 (2012): Literatura dziecięca w edukacji elementarnej - "Cała Polska czyta dzieciom" - Practice
„Małe dziecko wchodzi w środek świata przedstawionego i czuje się jego uczestnikiem...” M – wywiad z prof. dr hab. Alicją Baluch, rozmawia Krystyna Zabawa
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 24/2 (2012): Literatura dziecięca w edukacji elementarnej - "Cała Polska czyta dzieciom" - Practice
Pozycje współczesnej polskiej literatury dziecięcej polecane dla poszczególnych grup wiekowych
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 23/1 (2012): Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III - Scientific articles
Edukacja polonistyczna wobec integracji w klasach I-III
Abstrakt PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Nr 23/1 (2012): Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III - Reviews
Mistrz (nauczyciel) wobec dzieci Recenzja pracy zbiorowej: Z teorii i praktyki edukacji dziecka. Inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej, pod red. K. Gąsiorek, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2011
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Tom 12 Nr 3(45) (2017): Wartości i antywartości literatury dziecięcej - Introduction
Wstęp
Szczegóły PDF -
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce Tom 12 Nr 3(45) (2017): Wartości i antywartości literatury dziecięcej - Introduction
Introduction
Szczegóły PDF