Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 26/4 (2012): Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole
Nr 26/4 (2012): Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole
Opublikowane:
2012-12-06
Introduction
Wstęp
Barbara Surma
9-11
PDF
Scientific articles
Teoretyczne założenia kształtowania postawy twórczej dzieci w wieku przedszkolnym
Barbara Surma
13-28
PDF
Budowanie abstrakcyjnych pojęć geometrycznych poprzez twórczą aktywność dzieci i nauczyciela...
Anna Malina
29-36
PDF (English)
Determinanty twórczego podejścia nauczyciela w budowaniu pojęć geometrycznych przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Anna Malina
37-44
PDF
Practice
Wywiad z prof. dr hab. Ireną Popiołek rozmawia Krystyna Zabawa „Twórcą może być każdy”
Krystyna Zabawa
45-52
PDF
Edukacja muzyczna w nauczaniu szkolnym i wczesnoszkolnym z uwzględnieniem metody testowej muzycznych umiejętności percepcyjnych Agnieszki Weiner
Małgorzata Gawor, Paweł Herod
53-60
PDF
,,Przedszkolni detektywi” – scenariusz zajęć otwartych z rodzicami
Marta Raczek-Bielawa
61-68
PDF
„Zima zawitała do nas” – scenariusz zajęć przeprowadzonych w grupie dzieci 6-letnich
Martyna Szczotka
69-72
PDF
Życie i działalność Janusza Korczaka – propozycja materiału montessoriańskiego z cyklu biografie wybitnych postaci
Katarzyna Róg
73-76
PDF
Teatr w przedszkolu
Chris Manvile, Barbara Surma
77-80
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Inspirowanie dziecięcej twórczości na lekcji języka obcego
Tatiana Konderak
81-84
Scenariusze zajęć z języka angielskiego dla 5-latków w oparciu o piosenkę Santa is his name
Bernard Górlicki, Tatiana Konderak
85-89
PDF
Visiting the...
Wywiad z podróżnikiem Jackiem Kisiała rozmawia Martyna Szczotka „Kim Ir Sen i jego przedszkole – wirtualny świat dzieci w Korei Północnej”
Martyna Szczotka
95-100
PDF
Radość z tworzenia własnego opowiadania – relacja z pracy w Przedszkolu Integracyjnym Montessori
Beata Skwarczowska
101-107
PDF
Inspirowanie dziecięcej twórczości w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessori w Częstochowie
Katarzyna Nowak
107-112
PDF
Krakowska „Jedynka”
Tomasz Bilik, Barbara Liszka
113-118
PDF
Reviews
„Być czy mieć” – wartości w edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Dybowska
119-122
PDF
Conference Reports
Młodzi naukowcy o Korczaku. Sprawozdanie z konferencji „Rozmawiając z dzieckiem – teoria i praktyka relacji dorosły-dziecko według Janusza Korczaka”
Krystyna Zabawa
123-126
PDF
,,Przedszkole i szkoła twórcza a twórczość w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej” – IV edycja seminarium wymiany doświadczeń pedagogicznych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Walczak
127-134
PDF
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne: Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole
Agata Arkabus
135-142
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł