Vol 10, No 36/2 (2015)

Współczesne tendencje w edukacji elementarnej

Spis treści

Introduction

Wstęp
Bożena Sieradzka-Baziur
PDF
7-9

Scientific articles

Iwona Sikorska
11-30
Aneta Kamińska
31-42
Izabela Nadolnik
PDF
43-56
Irena Pulak
PDF
57-68
Patrycja Brydniak
PDF
69-92

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Edukacja obcojęzyczna najmłodszych a rozwijanie sprawności receptywnych. Rozumienie ze słuchu
Tatiana Konderak
PDF
121-128
Gli animali golosi – scenariusze zajęć z języka włoskiego dla dzieci 6-letnich
Tatiana Konderak, Marcin Wierzgacz
PDF
129-146

Reviews

Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga. Recenzja książki: Krystyna Duraj-Nowakowa, Pisarstwo naukowe. Między rzemiosłem a sztuką, Oficyna Wydawnicza „Humanitas”, Sosnowiec 2015
Aneta Rogalska-Marasińska
PDF
93-96
(Anty)edukacja, która może odmienić i dać początek… Recenzja książki: (Anty)edukacja wczesnoszkolna, red. Dorota Klus-Stańska, Impuls, Kraków 2015
Martyna Szczotka
PDF
97-104
Mózgowe mechanizmy uczenia się w kontekście rzeczywistości edukacyjnej. Marzena Żylińska, Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2013
Marzena Maria Szurek
PDF
105-108

Conference Reports

Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Doświadczam – Rozumiem – Wiem. Zrównoważony rozwój uczniów w I etapie edukacyjnym”
Beata Kucharska, Renata Krupa
PDF
109-112
Sprawozdanie z I Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Gdańsku pt. „Drogi rozwoju zawodowego współczesnego nauczyciela jako opiekuna – wychowawcy-edukatora”
Justyna Modrzejewska, Jolanta Walaszek-Latacz
PDF
113-119

Bibliography

Współczesne tendencje w edukacji elementarnej Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
PDF
147-154