Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 10 Nr 36/2 (2015): Współczesne tendencje w edukacji elementarnej
Tom 10 Nr 36/2 (2015): Współczesne tendencje w edukacji elementarnej
Opublikowane:
2015-06-14
Introduction
Wstęp
Bożena Sieradzka-Baziur
7-9
PDF
Scientific articles
Umysły przyszłości wyzwaniem dla współczesnej edukacji. Propozycje reformatorskie Marii Montessori i Howarda Gardnera
Iwona Sikorska
11-30
PDF (English)
Współpraca przedszkola z rodzicami i środowiskiem lokalnym jako jedna z tendencji zmian oświatowych w edukacji przedszkolnej – analiza porównawcza
Aneta Kamińska
31-42
PDF (English)
Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej. Próba odpowiedzi na oczekiwania rzeczywistości XXI wieku
Izabela Nadolnik
43-56
PDF
Nowe trendy w edukacji szkolnej w kontekście rozwoju technologii i mediów cyfrowych
Irena Pulak
57-68
PDF
Sprawność językowa dzieci 5-letnich a ich aktywność i doświadczenia - raport z badań
Patrycja Brydniak
69-92
PDF
Reviews
Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga. Recenzja książki: Krystyna Duraj-Nowakowa, Pisarstwo naukowe. Między rzemiosłem a sztuką, Oficyna Wydawnicza „Humanitas”, Sosnowiec 2015
Aneta Rogalska-Marasińska
93-96
PDF
(Anty)edukacja, która może odmienić i dać początek… Recenzja książki: (Anty)edukacja wczesnoszkolna, red. Dorota Klus-Stańska, Impuls, Kraków 2015
Martyna Szczotka
97-104
PDF
Mózgowe mechanizmy uczenia się w kontekście rzeczywistości edukacyjnej. Marzena Żylińska, Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2013
Marzena Maria Szurek
105-108
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Doświadczam – Rozumiem – Wiem. Zrównoważony rozwój uczniów w I etapie edukacyjnym”
Beata Kucharska, Renata Krupa
109-112
PDF
Sprawozdanie z I Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Gdańsku pt. „Drogi rozwoju zawodowego współczesnego nauczyciela jako opiekuna – wychowawcy-edukatora”
Justyna Modrzejewska, Jolanta Walaszek-Latacz
113-119
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Edukacja obcojęzyczna najmłodszych a rozwijanie sprawności receptywnych. Rozumienie ze słuchu
Tatiana Konderak
121-128
PDF
Gli animali golosi – scenariusze zajęć z języka włoskiego dla dzieci 6-letnich
Tatiana Konderak, Marcin Wierzgacz
129-146
PDF
Bibliography
Współczesne tendencje w edukacji elementarnej Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
147-154
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł