Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 32/2 (2014): Gifted Child in Kinder-garden and School
Vol. 9 No. 32/2 (2014): Gifted Child in Kinder-garden and School
Published:
2014-06-27
Wstęp
Barbara Surma
9-10
PDF (Język Polski)
Working with Gifted Child at Kindergarten Level
Barbara Surma
11-22
PDF (Język Polski)
Computer-aided Musical Abilities and Skills of 6-year-old Children
Martyna Szczotka
23-50
PDF (Język Polski)
Musical Abilities of Autistic Children as a Manifestation of Expression Occurring during the Process of Musical Therapy – a Case Study
Sara Knapik-Szweda
51-70
PDF (Język Polski)
The Artistic Skills of Romani Children – False Truths, Stereotypes and Facts
Iwona Cierkosz
71-92
PDF (Język Polski)
Practice
Giftes Child in Music School
Robert Pyrek
93-98
PDF (Język Polski)
Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna Szewczuk
99-102
PDF (Język Polski)
Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori
Barbara Surma
103-104
PDF (Język Polski)
Czas na wychowanie Sprawozdanie z konferencji w Wałbrzychu
Aneta Kamińska
105-108
PDF (Język Polski)
Język – oknem na świat Sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi
Anna Malina
109-114
PDF (Język Polski)
Rozwijanie procesu poznania i działania dziecka z wykorzystaniem piosenki na zajęciach z języka obcego
Tatiana Konderak
115-118
PDF (Język Polski)
Quand trois poules vont aux champs Propozycje zadań językowych do scenariuszy z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
119-124
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Rozświetlający promyk uśmiechu Przedszkole im. Marii Teresy Ledóchowskiej w Kiabakari, Tanzania, Afryka
Agata Krupa
125-128
PDF (Język Polski)
Artystyczna Akademia Malucha oraz Studio Edukacji Artystycznej – miejsca, które odkrywają talenty
Olga Rodakowska
129-134
PDF (Język Polski)
Bibliography
Dziecko zdolne Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
135-146
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission