Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 9 Nr 32/2 (2014): Dziecko zdolne w przedszkolu i szkole
Tom 9 Nr 32/2 (2014): Dziecko zdolne w przedszkolu i szkole
Opublikowane:
2014-06-27
Introduction
Wstęp
Barbara Surma
9-10
PDF
Scientific articles
Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu
Barbara Surma
11-22
PDF
Komputerowe wspomaganie zdolności i umiejętności muzycznych dzieci sześcioletnich
Martyna Szczotka
23-50
PDF
Muzyczne zdolności dzieci autystycznych jako przejaw ekspresji ujawniającej się podczas procesu muzykoterapeutycznego – studium przypadku
Sara Knapik-Szweda
51-70
PDF
Umiejętności plastyczne dzieci romskich – mity, stereotypy i fakty
Iwona Cierkosz
71-92
PDF
Practice
Dziecko zdolne w szkole muzycznej
Robert Pyrek
93-98
PDF
Reviews
Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna Szewczuk
99-102
PDF
Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori
Barbara Surma
103-104
PDF
Conference Reports
Czas na wychowanie Sprawozdanie z konferencji w Wałbrzychu
Aneta Kamińska
105-108
PDF
Język – oknem na świat Sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi
Anna Malina
109-114
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Rozwijanie procesu poznania i działania dziecka z wykorzystaniem piosenki na zajęciach z języka obcego
Tatiana Konderak
115-118
PDF
Quand trois poules vont aux champs Propozycje zadań językowych do scenariuszy z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
119-124
PDF
Visiting the...
Rozświetlający promyk uśmiechu Przedszkole im. Marii Teresy Ledóchowskiej w Kiabakari, Tanzania, Afryka
Agata Krupa
125-128
PDF
Artystyczna Akademia Malucha oraz Studio Edukacji Artystycznej – miejsca, które odkrywają talenty
Olga Rodakowska
129-134
PDF
Bibliography
Dziecko zdolne Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
135-146
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł