Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 24/2 (2012): Literatura dziecięca w edukacji elementarnej - "Cała Polska czyta dzieciom"
Nr 24/2 (2012): Literatura dziecięca w edukacji elementarnej - "Cała Polska czyta dzieciom"
Opublikowane:
2012-06-08
Introduction
Wstęp
Jolanta Karbowniczek
7-10
PDF
Scientific articles
Doniosła rola wzorowego czytania
Wanda Grelowska
11-26
PDF
Wartości baśni w pracy z dziećmi przedszkolnymi
Wioletta Rutka
27-44
PDF
Poezja Danuty Wawiłow w przedszkolu
Magdalena Kulpa
45-60
PDF
Pozytywny dydaktyzm w twórczości literackiej Teofila Stanisława Nowosielskiego
Martyna Chmielewska, Aleksandra Biskup
61-72
PDF
Practice
„Małe dziecko wchodzi w środek świata przedstawionego i czuje się jego uczestnikiem...” M – wywiad z prof. dr hab. Alicją Baluch, rozmawia Krystyna Zabawa
Krystyna Zabawa
73-82
PDF
Folklor dziecięcy i sposoby jego zastosowania w pracy dydaktycznej z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Beata Kucharska
83-94
PDF
Kto znalazł przyjaciela, skarb znalazł! Scenariusz lekcji do kl. II
Marta Rusek
95-100
PDF
Z Pyzą na polskich dróżkach. Scenariusz przedstawienia w przedszkolu oparty na tekście Pyza na Polskich dróżkach H. Januszewskiej
Jolanta Szafrańska
101-110
PDF
Pozycje współczesnej polskiej literatury dziecięcej polecane dla poszczególnych grup wiekowych
Krystyna Zabawa
111-114
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Dydaktyzacja tekstu literackiego na przykładzie bajki
Tatiana Konderak
115-122
PDF
Voici la princesse Blanche-Neige. Scenariusz zajęć z języka francuskiego dla pięciolatków
Tatiana Konderak
123-128
PDF
Visiting the...
Pierwsze Przedszkole Montessori w Płocku
Donata Sulikowska
129-134
PDF
Historia i teraźniejszość katolickiego przedszkola w Czeskich Budziejowicach
Barbara Surma
135-140
PDF
Reviews
Wychowanie przez czytanie. Niezbędnik „literacki” nauczycielki (nauczyciela) edukacji elementarnej. Recenzja dwu serii książek, pomocnych w planowaniu i realizacji kształcenia literackiego najmłodszych: Seria Biblioteki. Dzieci. Młodzież: T. 1, Grażyna Lewandowicz-Nosal, Książki dla najmłodszych. Od zera do trzech. Poradnik, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2011. T. 2, Alicja Ungeheuer-Gołąb, Rozwój kontaktów małego dziecka z literaturą. Podręcznik, Wydawnictwo SBP, Uniwersytet Rzeszowski, Warszawa 2011. Seria Fundacji „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom”: Irena Koźmińska, Elżbieta Olszewska, Z dzieckiem w świat wartości, Świat Książki, Warszawa 2007. Irena Koźmińska, Elżbieta Olszewska, Wychowanie przez czytanie, Świat Książki, Warszawa 2010.
Krystyna Zabawa
141-148
PDF
Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej. Recenzja książki: Małgorzata Sławińska, Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu, Impuls, Kraków 2010.
Barbara Surma
149-152
PDF
Internet po stronie nauczyciela Recenzja książki: Aleksandra Pezda, Koniec epoki kredy, AGORA S.A, 2011
Irena Pulak
153-155
PDF
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne:Literatura dziecięca w edukacji wczesnoszkolnej – „Cała Polska czyta dzieciom”
Anna Płusa
157-165
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł