Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 26/4 (2012): Inspiring child's creativity in preschool and in school
No. 26/4 (2012): Inspiring child's creativity in preschool and in school
Published:
2012-12-06
Wstęp
Barbara Surma
9-11
PDF (Język Polski)
Theoretical assumptions shaping creative attitude in preschool children
Barbara Surma
13-28
PDF (Język Polski)
Creation of abstract geometric concepts through both child’s creativity and creative activity of a teacher
Anna Malina
29-36
PDF
Factors of a creative approach of a teacher in building abstract geometric concepts by children at a pre-school and early school age
Anna Malina
37-44
PDF (Język Polski)
Practice
Wywiad z prof. dr hab. Ireną Popiołek rozmawia Krystyna Zabawa „Twórcą może być każdy”
Krystyna Zabawa
45-52
PDF (Język Polski)
Edukacja muzyczna w nauczaniu szkolnym i wczesnoszkolnym z uwzględnieniem metody testowej muzycznych umiejętności percepcyjnych Agnieszki Weiner
Małgorzata Gawor, Paweł Herod
53-60
PDF (Język Polski)
,,Przedszkolni detektywi” – scenariusz zajęć otwartych z rodzicami
Marta Raczek-Bielawa
61-68
PDF (Język Polski)
„Zima zawitała do nas” – scenariusz zajęć przeprowadzonych w grupie dzieci 6-letnich
Martyna Szczotka
69-72
PDF (Język Polski)
Życie i działalność Janusza Korczaka – propozycja materiału montessoriańskiego z cyklu biografie wybitnych postaci
Katarzyna Róg
73-76
PDF (Język Polski)
Teatr w przedszkolu
Chris Manvile, Barbara Surma
77-80
PDF (Język Polski)
Inspirowanie dziecięcej twórczości na lekcji języka obcego
Tatiana Konderak
81-84
Scenariusze zajęć z języka angielskiego dla 5-latków w oparciu o piosenkę Santa is his name
Bernard Górlicki, Tatiana Konderak
85-89
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Wywiad z podróżnikiem Jackiem Kisiała rozmawia Martyna Szczotka „Kim Ir Sen i jego przedszkole – wirtualny świat dzieci w Korei Północnej”
Martyna Szczotka
95-100
PDF (Język Polski)
Radość z tworzenia własnego opowiadania – relacja z pracy w Przedszkolu Integracyjnym Montessori
Beata Skwarczowska
101-107
PDF (Język Polski)
Inspirowanie dziecięcej twórczości w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessori w Częstochowie
Katarzyna Nowak
107-112
PDF (Język Polski)
Krakowska „Jedynka”
Tomasz Bilik, Barbara Liszka
113-118
PDF (Język Polski)
„Być czy mieć” – wartości w edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Dybowska
119-122
PDF (Język Polski)
Młodzi naukowcy o Korczaku. Sprawozdanie z konferencji „Rozmawiając z dzieckiem – teoria i praktyka relacji dorosły-dziecko według Janusza Korczaka”
Krystyna Zabawa
123-126
PDF (Język Polski)
,,Przedszkole i szkoła twórcza a twórczość w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej” – IV edycja seminarium wymiany doświadczeń pedagogicznych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Walczak
127-134
PDF (Język Polski)
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne: Inspirowanie dziecięcej twórczości w przedszkolu i szkole
Agata Arkabus
135-142
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission