Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 23/1 (2012): Leading and integrating role of the education of Polish in grades I-III
No. 23/1 (2012): Leading and integrating role of the education of Polish in grades I-III
Published:
2012-03-08
Wstęp
Jolanta Karbowniczek
7-10
PDF (Język Polski)
A key role of teaching reading and writing in Polish language teaching
Wanda Grelowska
11-25
PDF (Język Polski)
Working with the reader in classes I-III
Monika Krajcovicova
26-38
PDF (Język Polski)
Polish Language and Literature Education in the face of Integration in Elementary Education
Krystyna Zabawa
39-54
PDF (Język Polski)
Formation of phonological competence of child in polish language and literature education in early school education
Beata Kucharska
55-61
PDF (Język Polski)
Language Education in pedagogical concept of Maria Montessori
Barbara Surma
62-76
PDF (Język Polski)
Practice
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie I, Dookoła biało
Magalena Marchewka, Sylwia Marchewka, Sylwia Mistela, Monika Obrochta, Jadwiga Niemiec-Skrzętowska
77-88
PDF (Język Polski)
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie III, Jesień wokół nas
Agnieszka Kogut, Olga Kogut, Janusz Łata, Monika Michalewska
89-97
PDF (Język Polski)
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie III, Zima wśród nas
Aleksandra Czubaj, Anna Goraj, Emilia Byrska, Bogusława Cefal, Marta Bębenek, Anna Świeboda
98-111
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Przedszkole i żłobek Montessori w Pobiedziskach
Michał Napierała, Katarzyna Napierała
112-115
PDF (Język Polski)
Opracowanie testu ustnego z języka francuskiego na podstawie piosenki
Tatiana Konderak
116-118
Test Oral
Tatiana Konderak
119-122
PDF (Język Polski)
Najnowsza diagnoza pedagogiczna edukacji elementarnej Recenzja książki: Dziecko w szkolnej rzeczywistości. Założony a rzeczywisty obraz edukacji elementarnej, pod red. H. Sowińskiej Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2011
Bożena Sieradzka-Baziur
123-126
PDF (Język Polski)
Mistrz (nauczyciel) wobec dzieci Recenzja pracy zbiorowej: Z teorii i praktyki edukacji dziecka. Inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej, pod red. K. Gąsiorek, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2011
Krystyna Zabawa
127-134
PDF (Język Polski)
Bibliography
Wiodąca i integrująca rola edukacji polonistycznej w klasach I-III Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Zestawienie bibliograficzne Anna Płusa RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
135-142
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission