Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 12 Nr 2(44) (2017): Wielokulturowość jako model edukacji otwartej
Tom 12 Nr 2(44) (2017): Wielokulturowość jako model edukacji otwartej
Opublikowane:
2017-07-01
Introduction
Wstęp
Katarzyna Szewczuk
7-8
PDF
Introduction
Katarzyna Szewczuk
9-10
PDF (English)
Scientific articles
Miejsce osób tożsamowościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wieku
Anna Czyż
13-24
PDF
Żywotność rekonstrukcji elementów folkloru Kaszub w edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna Wojciechowska
25-42
PDF
(Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych
Barbara Smoter, Katarzyna Smoter
43-57
PDF
Subtelne różnicowanie wzrokowe a identyfikowanie liter w izolacji. Doniesienia z badań
Joanna Skibska
59-70
PDF
Reviews
Twórczość pedagogiczna nauczycieli jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku. Recenzja książki: Marzenna Magda-Adamowicz, Twórczość pedagogiczna nauczycieli w kontekście systemowym. Źródła, koncepcja i identyfikacje, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2015.
Karolina Grzemna, Klaudia Żernik
97-103
PDF
Muzeum jako miejsce – przestrzeń edukacji Recenzja książki: Renata Pater, Edukacja muzealna – muzea dla dzieci i młodzieży, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2016, ss. 228.
Anna Królikowska
105-108
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego „Twórczość w praktyce dydaktyczno--wychowawczej”, które odbyło się 26 kwietnia 2017 r. w Akademii Ignatianum w Krakowie
Maria Szymańska
111-115
PDF
Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego „Innowacje w edukacji”. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r.
Barbara Surma
117-119
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Scientific articles
Integracja języka obcego w ramach wczesnej edukacji w Polsce na podstawie własnych badań
Aneta Kamińska
73-85
PDF (English)
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Le facteur n’est pas passé – francuski dla przedszkolaków. Propozycje gier, zabaw i zadań językowych
Tatiana Konderak
87-94
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł