Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa
Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk
41-50
2018-12-20
Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchową
Anna Katarzyna Czyż
51-65
2018-12-20
Zasoby odporności psychicznej dziecka – co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele
Iwona Sikorska, Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak
23-39
2019-11-14
Wywiad narracyjny z dzieckiem na przykładzie relacji dzieci o ich Pierwszej Komunii Świętej
Magdalena Siegieńczuk
67-84
2018-12-20
Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwa
Anita Stefańska
149-166
2016-11-29
Perspektywa „dobra dziecka” w badaniach nad dzieciństwem
Iwona Samborska
13-25
2018-12-20
Wolność oczami dziecka – poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie
Anna Chałupczak, Anita Duplaga, Ewelina Dziechciowska, Maciej Grątkowski, Justyna Krawiec
183-207
2018-06-03
Dzieciństwo i jego tajemnice Recenzja polskiego tłumaczenia książki M. Montessori, Sekret dzieciństwa, tłum. Luiza Krolczuk-Wyganowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018.
Barbara Surma
111-113
2019-07-31
1 - 8 z 8 elementów
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie