Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne
Justyna Sala-Suszyńska
131-144
2016-12-30
Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli. Głos w sprawie reformy oświaty w Polsce
Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera
13-29
2017-04-24
Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej – raport z badań
Barbara Surma
93-104
2019-11-14
Natura kompetencji a ograniczenia i trudności w kształceniu międzykulturowym nauczycieli edukacji elementarnej
Ilona Nowakowska-Buryła, Krystyna Kusiak
41-53
2019-11-14
Czas wolny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Organizacja i formy – refleksje pedagogiczne
Jolanta Karbowniczek, Urszula Ordon
33-46
2016-06-28
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej
Grażyna Małgorzata Cęcelek
45-59
2018-07-25
Metoda projektu edukacyjnego jako sposób wyzwalania dziecięcej aktywności i ekspresji twórczej w opinii nauczycieli, rodziców i dzieci (na podstawie projektu Teatr, realizowanego w grupie dzieci pięcioletnich)
Magdalena Sabina Zrałek
145-158
2016-06-15
Budowanie partnerstwa w relacji rodzic – nauczyciel z odwołaniem do tradycyjnych i współczesnych form pracy
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
131-150
2016-07-19
Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badań
Urszula Ordon
129-144
2016-06-15
Zajęcia plastyczne w klasach I–III oparte na metodzie praktycznej działalności uczniów
Ewa Piwowarska
115-128
2016-06-15
1 - 10 z 21 elementów 1 2 3 > >> 
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie