Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Wartości baśni w pracy z dziećmi przedszkolnymi
Wioletta Rutka
27-44
2016-07-08
Obraz okładki
Sukces i porażka w wychowaniu
Andrzej Michał de Tchorzewski
9-26
2016-06-01
Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji
Lucyna Smółka
41-56
2016-06-15
Nauczycielski dialog z wartościami
Iwona Nowakowska-Kempna
69-80
2016-06-14
Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk
175-185
2017-11-20
Świat uniwersalnych wartości w zetknięciu z niepełnosprawnością – przykłady z polskiej literatury dla dzieci w latach 1919-1949
Alicja Fidowicz
119-131
2017-11-20
Mądrze i taktownie, przystępnie i zrozumiale – czyli o śmierci w literaturze dziecięcej; Wisely and tactfully, accessibly and clearly: that is, about death in children's literature
Katarzyna Iwona Dmitruk-Sierocińska
39-67
2017-11-20
Czy zbiory rozmyte wykorzystujemy w edukacji wczesnoszkolnej?
Iwona Nowakowska-Kempna
13-22
2016-07-05
Rozważania na temat aksjologii w wychowaniu literackim na przykładzie toposu królewny
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb
23-37
2017-11-20
Literatura dziecięca i wychowanie do wartości: pozytywna samoocena jako podstawa budowania rezyliencji
Maria Teresa Signes, Marcin Kazmierczak, Laura Amado, Ampato Acereda, Luis Mariano Bártoli
13-22
2017-11-20
1 - 10 z 13 elementów 1 2 > >> 
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie