Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 29/3 (2013): Education to the Dialogue
Vol. 8 No. 29/3 (2013): Education to the Dialogue
Published:
2013-09-02
Introduction
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma
9-11
PDF (Język Polski)
The role and significance of questions in school education
Marian Śnieżyński
13-22
PDF (Język Polski)
Encouraging dialogue between teachers and students in the environment of elementary school education: the sociocultural conceptions of Vygotsky and Bruner
Aneta Kamińska
23-32
PDF
Marital communication as a key to education for dialogue – research report
Sylwia Biel
33-56
PDF (Język Polski)
Dialogue with autistic child – 3I Method
Magdalena Świgost, Marta Kromka
57-69
PDF (Język Polski)
Practice
Le dialogue interculturel. Exemple de la Hongrie
Zsuzsanna Gajdóczki
71-74
PDF french (Język Polski)
Che cosa ci ha insegnato Maria Montessori ?
Grazia Honegger Fresco
75-78
PDF (italian) (Język Polski)
Dialog jest naturalnym środowiskiem przebywania z dzieckiem wywiad z Zofią Żuczkowską rozmawia Krystyna Zabawa
Krystyna Zabawa
79-95
PDF (Język Polski)
Komunikacja w rodzinie, czyli jak rozmawiać z dzieckiem Recenzja książki: Marian Śnieżyński, Dialog w rodzinie, Akademia IGNATIANUM w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2012.
Andrzej Grudziński
97-100
PDF (Język Polski)
Konstruktywizm a wychowanie do dialogu Recenzja książki: Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013
Barbara Surma
101-104
PDF (Język Polski)
Środowisko edukacyjne zdolnego ucznia Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, 26 września 2013 roku
Aneta Kamińska
105-107
PDF (Język Polski)
Różnice – edukacja – inkluzja Sprawozdanie z VIII Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Gdańsk, 19-21 września 2013 roku
Marzena Chrost
109-116
PDF (Język Polski)
Petit escargot porte sur son dos sa maisonette, czyli scenariusz zajęć z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
117-126
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Z wizytą na kameruńskiej ziemi wywiad z s. Reginą przebywającą od 14 lat na misjach w Kamerunie, rozmawia Martyna Szczotka
Martyna Szczotka
127-134
PDF (Język Polski)
„Razem możemy więcej” Z wizytą w Świetlicy Środowiskowej dla Dzieci i Młodzieży im. św. Wincentego à Paulo w Krakowie
Joanna Miklas
135--136
PDF (Język Polski)
Bibliography
Wychowanie do dialogu Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
137-144
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission