Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 8 Nr 29/3 (2013): Wychowanie do dialogu
Tom 8 Nr 29/3 (2013): Wychowanie do dialogu
Opublikowane:
2013-09-02
Introduction
Introduction
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma
9-11
PDF
Scientific articles
Rola i znaczenie pytań w szkolnej edukacji
Marian Śnieżyński
13-22
PDF
Społeczno-kulturowe koncepcje Z. Wygotskiego i J. Brunera jako przykład podejścia, które zachęca do dialogu między nauczycielem a uczniami w środowisku edukacji elementarnej
Aneta Kamińska
23-32
PDF (English)
Komunikacja małżeńska kluczem wychowania do dialogu – sprawozdanie z badań
Sylwia Biel
33-56
PDF
Dialog z dzieckiem chorującym na autyzm – Metoda 3I
Magdalena Świgost, Marta Kromka
57-69
PDF
Practice
Dialog międzykulturowy. Przykład z Węgier
Zsuzsanna Gajdóczki
71-74
PDF french
Czego nauczyła nas Maria Montessori?
Grazia Honegger Fresco
75-78
PDF (italian)
Dialog jest naturalnym środowiskiem przebywania z dzieckiem wywiad z Zofią Żuczkowską rozmawia Krystyna Zabawa
Krystyna Zabawa
79-95
PDF
Reviews
Komunikacja w rodzinie, czyli jak rozmawiać z dzieckiem Recenzja książki: Marian Śnieżyński, Dialog w rodzinie, Akademia IGNATIANUM w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2012.
Andrzej Grudziński
97-100
PDF
Konstruktywizm a wychowanie do dialogu Recenzja książki: Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013
Barbara Surma
101-104
PDF
Conference Reports
Środowisko edukacyjne zdolnego ucznia Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, 26 września 2013 roku
Aneta Kamińska
105-107
PDF
Różnice – edukacja – inkluzja Sprawozdanie z VIII Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Gdańsk, 19-21 września 2013 roku
Marzena Chrost
109-116
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Petit escargot porte sur son dos sa maisonette, czyli scenariusz zajęć z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
117-126
PDF
Visiting the...
Z wizytą na kameruńskiej ziemi wywiad z s. Reginą przebywającą od 14 lat na misjach w Kamerunie, rozmawia Martyna Szczotka
Martyna Szczotka
127-134
PDF
„Razem możemy więcej” Z wizytą w Świetlicy Środowiskowej dla Dzieci i Młodzieży im. św. Wincentego à Paulo w Krakowie
Joanna Miklas
135--136
PDF
Bibliography
Wychowanie do dialogu Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
137-144
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł