Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej- przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Klim-Klimaszewska
157-172
2018-10-08
Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji. O możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców
Aleksandra Maj
111-130
2016-07-19
Zdolność rozpoznawania potrzeb innych ludzi przez dzieci przedszkolne
Justyna Meissner-Łozińska
27-37
2016-12-30
Rozwijanie myślenia naukowego jako istotne zadanie edukacyjne wspierające harmonijny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
Ewa Arleta Kos
11-24
2020-01-29
Diagnoza kompetencji zawodowych oraz potrzeb doskonalenia zawodowego nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Joanna Marchel
55-76
2019-11-14
Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk
175-185
2017-11-20
Edukacja (przed)szkolna sześciolatków (refleksje o wprowadzaniu reformy przez MEN)
Małgorzata Suświłło
71-86
2016-06-15
Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori
Magdalena Christ, Agata Preuss
145-162
2018-06-03
Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa
105-122
2016-07-01
Czas wolny przedszkolaków z rodzin wielokulturowych
Ewa Sowa-Behtane
115-132
2016-06-28
1 - 10 z 13 elementów 1 2 > >> 
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie