Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Zabawy i zabawki wieku wczesnodziecięcego we współczesnym świecie
Katarzyna Bożena Sadowska
139-155
2018-10-08
Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie – kontekst edukacyjny
Agata Pietrzak
111-125
2018-10-08
Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej- przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Klim-Klimaszewska
157-172
2018-10-08
Przywilej czy prawo? O statusie zabawy swobodnej w kontekście współczesnych tendencji rodzicielskich i zjawiska projektowania dzieciństwa
Aneta Brzezińska-Gębicka
71-81
2019-07-31
Rola rodziców w rozbudzaniu postaw czytelniczych dziecka w kontekście czasu wolnego
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa
73-94
2016-06-28
Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się?
Barbara Surma
69-87
2018-06-03
Zabawa i nauczanie przez zabawę w podstawie programowej i wybranych programach wychowania przedszkolnego
Barbara Bilewicz-Kuźnia
13-32
2016-06-09
Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramy
Karina Szafrańska
255-266
2016-11-29
Znaczenie spontanicznej zabawy dzieci w wieku 6–10 lat w czasie wolnym – polemika z filmem Wyreżyserowane dzieciństwo, reżyser Scott Harper (2011)
Izabela Bieńkowska, Jolanta Walaszek-Latacz
155-172
2016-06-28
Poezja Danuty Wawiłow w przedszkolu
Magdalena Kulpa
45-60
2016-07-08
1 - 10 z 13 elementów 1 2 > >> 
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie