Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2024
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 31/1 (2014): Teacher of Elementary-level Education
Vol. 9 No. 31/1 (2014): Teacher of Elementary-level Education
Published:
2014-03-14
Wstęp
Barbara Surma
9-11
The Image of the Teacher in the Contemporary Polish Society
Anna Królikowska, Beata Topij-Stempińska
13-26
PDF (Język Polski)
Dilemmas of Novice. Contexts of Becoming a Teacher of Preschool Education
Magdalena Grochowalska
27-40
PDF (Język Polski)
The Competence of an Elementary Education Tteacher
Iwona Samborska
41-52
PDF (Język Polski)
Acquisition of Key Competences for Teachers of Early Childhood Education in a Changing Education and Social World
Aneta Kamińska
53-68
PDF (Język Polski)
Teacher’s Dialogue with the Values
Iwona Nowakowska-Kempna
69-80
PDF (Język Polski)
The Teacher’s Role in Helping Children in Migrant Families
Łukasz Burliga
81-96
PDF (Język Polski)
Preparing Teachers to Teach Music in Early Childhood Education – Research Report
Anna Pękala
97-110
PDF (Język Polski)
Practice
Zintegrowane zajęcia edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim Scenariusz spotkania z okazji Dnia Matki w klasie I
Michał Sadowski, Jolanta Arczewska-Nowak
111-118
PDF (Język Polski)
„O słonku, pogodzie i innych ciekawych sprawach” – scenariusz zajęć dla dzieci 6-letnich
Martyna Szczotka
119-122
PDF (Język Polski)
„Dbam o wodę” – scenariusz zajęć proekologicznych dla przedszkolnej grupy mieszanej wiekowo
Katarzyna Róg
123-128
PDF (Język Polski)
O nauczycielu w nowych realiach społeczno-edukacyjnych Recenzja książki: Jolanta Szempruch, Nauczyciel w warunkach zmiany społecznej i edukacyjnej, „Impuls”, Kraków 2012.
Małgorzata Dubis
129-132
PDF (Język Polski)
Twórczość Ryszarda Więckowskiego Recenzja książki: Elżbieta Marek, Koncepcje kształcenia dzieci i ich nauczycieli w twórczości Ryszarda Więckowskiego, Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrków Trybunalski 2013
Tatiana Kłosińska
133-144
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z konferencji „Współczesna psychologia mediów. Człowiek – Technologia – Media” Kraków, 14-15 listopada 2013 r.
Irena Pulak
145-148
PDF (Język Polski)
Kontekstualizacja treści piosenki w grach i zabawach językowych na przykładzie języka francuskiego
Tatiana Konderek
149-154
PDF (Język Polski)
Rock n’roll des gallinacés, czyli scenariusz zajęć z języka francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
155-160
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Integracja środowiska rodzinnego i przedszkolnego celem Koła Regionalnego „Żółta Ciżemka”
Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch
161-166
PDF (Język Polski)
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone na podstawie zbiorów Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
167-177
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission