Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 38/4 (2015): The Programs and Manuals Used in Work with Children – Past, Present and Future
Vol. 10 No. 38/4 (2015): The Programs and Manuals Used in Work with Children – Past, Present and Future
Published:
2015-12-09
Wstęp
Krystyna Zabawa
7-11
PDF (Język Polski)
Play and Playful Teaching in the Curriculum Framework and in Selected Preschool Curricula
Barbara Bilewicz-Kuźnia
13-32
PDF (Język Polski)
Conceptions of the Evaluation of Pupils’ Achievements, Considered in the Light of the Analysis of Selected Programmes for Early-School Education
Elżbieta Marek
33-56
PDF (Język Polski)
Textbook – Object and Instrument of Manipulation (on Example of Textbook for Children in Early Education)
Bożena Pawlak
57-70
PDF (Język Polski)
Language Education of Children at the Early Schooling Age in the Aspect of Handbooks Used
Katarzyna Szewczuk
71-90
PDF
Podręczniki w szkołach polskich na Wołyniu (koniec XVIII – początek XIX wieku)
Natalia Sejko
91-108
PDF (Українська)
The Origins of Polish Preschool Pedagogy
Krzysztof Jakubiak
109-118
PDF (Język Polski)
Instrumental Music and Its Influence on the Quality of the Artistic Output of Seven-Year-Old Children – a Research Report
Martyna Szczotka
119-140
PDF (Język Polski)
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju
Jolanta Karbowniczek
141-144
PDF (Język Polski)
Obraz dzieciństwa w pracach plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym
Tatiana Kłosińska
145-152
PDF (Język Polski)
Elementarze XXI wieku
Krystyna Zabawa
153-158
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Praca wsparciem w osiąganiu dojrzałości ludzkiej i religijnej”
Andrzej Grudziński
159-164
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z II edycji Ogólnopolskiej Konferencji „Awanse Naukowe”
Jolanta Walaszek-Latacz
165-168
PDF (Język Polski)
„Le fantôme” – język francuski w kształceniu zintegrowanym. Propozycje kontekstualizacji treści, gier i zabaw językowych – cz.2
Tatiana Konderak
169-178
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission