Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 17 Nr 1(64) (2022): Ekologia integralna w przedszkolu i szkole
Tom 17 Nr 1(64) (2022): Ekologia integralna w przedszkolu i szkole
Opublikowane:
2022-03-31
Pełny numer
PDF
Introduction
Ekologia integralna w przedszkolu i szkole – wprowadzenie
Barbara Surma
5-7
PDF
Thematic Articles
Ekologia integralna jako przestrzeń uczenia się szacunku przez dziecko w wieku przedszkolnym
Iwona Samborska
11-24
PDF
Dziecięca Meteorologia. Rozumienie przez dzieci zjawisk pogody w różnych częściach świata
Jan Amos Jelinek
25-38
PDF
Paradoksalne zachowania ekologiczne dostrzegane przez studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Adamina Korwin-Szymanowska, Ligia Tuszyńska
39-51
PDF
Niestandardowe działania nauczycieli nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego. Edukacja regionalna w czasie pandemii
Kinga Lisowska
53-65
PDF
Varia
Medialne wzory osobowe i ich recepcja przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Aleksandra Sieczych-Kukawska, Magdalena Pawlak
69-83
PDF
Seniorzy w reklamach telewizyjnych a wychowanie do starości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Anna Magdalena Trzcionka-Wieczorek
85-96
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł