Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 17 Nr 1(64) (2022): Ekologia integralna w przedszkolu i szkole

Tom 17 Nr 1(64) (2022): Ekologia integralna w przedszkolu i szkole

Opublikowane: 2022-03-31

Pełny numer

  • PDF

Introduction

  • Ekologia integralna w przedszkolu i szkole – wprowadzenie
    Barbara Surma
    5-7
    • PDF

Thematic Articles

  • Ekologia integralna jako przestrzeń uczenia się szacunku przez dziecko w wieku przedszkolnym
    Iwona Samborska
    11-24
    • PDF
  • Dziecięca Meteorologia. Rozumienie przez dzieci zjawisk pogody w różnych częściach świata
    Jan Amos Jelinek
    25-38
    • PDF
  • Paradoksalne zachowania ekologiczne dostrzegane przez studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
    Adamina Korwin-Szymanowska, Ligia Tuszyńska
    39-51
    • PDF
  • Niestandardowe działania nauczycieli nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego. Edukacja regionalna w czasie pandemii
    Kinga Lisowska
    53-65
    • PDF

Varia

  • Medialne wzory osobowe i ich recepcja przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Aleksandra Sieczych-Kukawska, Magdalena Pawlak
    69-83
    • PDF
  • Seniorzy w reklamach telewizyjnych a wychowanie do starości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    Anna Magdalena Trzcionka-Wieczorek
    85-96
    • PDF
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie