Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 20 Nr 2(77) (2025): Dobrostan psychiczny i fizyczny dziecka w polskim systemie edukacyjnym

Tom 20 Nr 2(77) (2025): Dobrostan psychiczny i fizyczny dziecka w polskim systemie edukacyjnym

Opublikowane: 2025-06-30

Pełny numer

  • PDF

Introduction

  • Wprowadzenie
    Iwona Sikorska
    5-7
    • PDF
  • Wprowadzenie
    Iwona Sikorska
    9-11
    • PDF (English)

Thematic Articles

  • Dobrostan dziecka – konceptualizacja i metody pomiaru
    Iwona Sikorska
    15-29
    • PDF
  • Szkoła miejscem promowania dobrostanu uczniów edukacji elementarnej
    Magdalena Grochowalska
    31-42
    • PDF
  • Znaczenie nastawienia na rozwój dla dobrostanu dzieci w młodszym wieku szkolnym
    Agnieszka Leszcz-Krysiak
    43-55
    • PDF
  • Dobrostan psychiczny uczniów i nauczycieli w założeniach programowych pedagogiki Gestalt
    Joanna Antosik
    57-71
    • PDF

Varia

  • Oddziaływania profilaktyczne w okresie kształtowania się mowy przedszkolaków – raport z badań
    Danuta Grzesiak-Witek, Katarzyna Pająk
    75-90
    • PDF (English)
  • Czynniki stymulujące poznawanie sześcianu a proces tworzenia jego graficznego zapisu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym - praktyczne uwagi dla nauczycieli
    Ewa Piwowarska
    91-105
    • PDF
  • Edukacja ku twórczości w trylogii Brzechwy o Panu Kleksie
    Ewa Wiśniewska
    107-119
    • PDF
  • Edukacja przez służbę czynnikiem dynamizującym aktywność twórczą osoby, w procesie kształcenia przyszłych nauczycieli edukacji elementarnej
    Anna Karolina Badora
    121-135
    • PDF
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie