Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 17 Nr 2(65) (2022): Kreatywność i przedsiębiorczość – wyzwaniem XXI wieku

Tom 17 Nr 2(65) (2022): Kreatywność i przedsiębiorczość – wyzwaniem XXI wieku

Opublikowane: 2022-06-30

Pełny numer

  • PDF

Introduction

  • Wprowadzenie
    Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
    5-6
    • PDF

Thematic Articles

  • Kreatywność w procesie uczenia się muzyki poprzez audiację we wczesnej edukacji
    Ewa Anna Zwolińska
    11-24
    • PDF
  • Improwizacja jako rodzaj kreatywności muzycznej w świetle teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
    Maciej Kołodziejski, Barbara Pazur
    25-46
    • PDF
  • Działania kreatywne z wykorzystaniem tekstu poetyckiego
    Jovita Vaškevič-Buś, Anna Zadęcka-Cekiera
    47-59
    • PDF
  • Wspomaganie procesu obserwacji i tworzenia rysunku brył przez dzieci w wieku 6-9 lat- wybrane problemy
    Ewa Piwowarska
    61-77
    • PDF
  • Przygotowanie studentek pedagogiki do edukacji twórczej
    Magdalena Bartoszewicz
    79-91
    • PDF
  • Kreatywność w pracy nauczycieli w dobie pandemii – sztuka, konieczność, a może wyzwanie?
    Katarzyna Nosek-Kozłowska
    93-135
    • PDF
  • Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych w procesie edukacji formalnej i nieformalnej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    Anna Kanik
    107-135
    • PDF
  • Zarządzanie czasem dziecka w wieku wczesnoszkolnym - w opinii rodziców
    Sławomir Kantyka, Karolina Kantyka-Dziwisz
    121-135
    • PDF
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie