Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • Cel i zakres tematyczny czasopisma
    • Zespół redakcyjny
    • Komitet Naukowy
    • Przesyłanie tekstów
    • Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
    • Opłaty
    • Proces recenzji
    • Polityka Open Access
    • Etyka wydawnicza
    • Indeksowanie i punktacja czasopisma
    • Archiwizacja
  • Kontakt
  • Inne
    • Finasowanie i Instytucje Wspierające
    • Historia czasopisma
    • O systemie
    • Polityka prywatności
  • Recenzenci
    • Lista Recenzentów - 2024
    • Lista Recenzentów - 2023
    • Lista Recenzentów - 2022
    • Lista Recenzentów - 2021
    • Lista Recenzentów - 2020
    • Lista recenzentów - 2019
    • Lista recenzentów - 2018
    • Lista recenzentów - 2017
    • Lista recenzentów - 2016
    • Lista recenzentów - 2015
    • Lista recenzentów - 2014
    • Lista recenzentów - 2013
Szukaj
  • +A
  • Add Contrast
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 17 Nr 3(66) (2022): Filozofia dla dzieci

Tom 17 Nr 3(66) (2022): Filozofia dla dzieci

Opublikowane: 2022-09-30

Pełny numer

  • PDF

Introduction

  • Wprowadzenie
    Dorota Zdybel
    5-8
    • PDF
    • PDF (English)

Thematic Articles

  • Dziecko odkrywcą twórczych problemów i pytań
    Krzysztof Szmidt
    11-26
    • PDF
    • PDF (English)
  • Filozofowanie jako sposób na rozwijanie samodzielności poznawczej dzieci w młodszym wieku szkolnym
    Jolanta Bonar, Anna Buła, Marta Kwella
    27-39
    • PDF
    • PDF (English)
  • Filozoficzne szczeliny w prozie ucznia pierwszego etapu edukacyjnego – zarys kategoryzacji tekstów
    Anna Warzocha
    41-53
    • PDF
    • PDF (English)
  • Aktywność filozoficzna uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych
    Patrycja Aurelia Młynek
    55-70
    • PDF (English)
    • PDF
  • Czy słońce, czy deszcz: Filozofia szwedzkich przedszkoli dotycząca uczenia się naturze
    Jakub Adamczewski, Yuki Nagae
    73-89
    • PDF (English)
    • PDF

Varia

  • W stronę dziecka. Uniwersalizm i ponadczasowość myśli pedagogicznej Janusza Korczaka w obliczu postpandemicznej rzeczywistości edukacyjnej XXI w.
    Kinga Dziewiątkowska-Kozłowska
    91-101
    • PDF
    • PDF (English)
  • Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 1)
    Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus
    103-117
    • PDF
    • PDF (English)
  • Kształcenie nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie muzycznym w obliczu przemian edukacyjnych
    Ewa Anna Zwolińska
    119-136
    • PDF
    • PDF (English)
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś artykuł

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2020 Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

 e-ISSN 2353-7787

O systemie