Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 17 Nr 3(66) (2022): Filozofia dla dzieci
Tom 17 Nr 3(66) (2022): Filozofia dla dzieci
Opublikowane:
2022-09-30
Pełny numer
PDF
Introduction
Wprowadzenie
Dorota Zdybel
5-8
PDF
PDF (English)
Thematic Articles
Dziecko odkrywcą twórczych problemów i pytań
Krzysztof Szmidt
11-26
PDF
PDF (English)
Filozofowanie jako sposób na rozwijanie samodzielności poznawczej dzieci w młodszym wieku szkolnym
Jolanta Bonar, Anna Buła, Marta Kwella
27-39
PDF
PDF (English)
Filozoficzne szczeliny w prozie ucznia pierwszego etapu edukacyjnego – zarys kategoryzacji tekstów
Anna Warzocha
41-53
PDF
PDF (English)
Aktywność filozoficzna uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych
Patrycja Aurelia Młynek
55-70
PDF (English)
PDF
Czy słońce, czy deszcz: Filozofia szwedzkich przedszkoli dotycząca uczenia się naturze
Jakub Adamczewski, Yuki Nagae
73-89
PDF (English)
PDF
Varia
W stronę dziecka. Uniwersalizm i ponadczasowość myśli pedagogicznej Janusza Korczaka w obliczu postpandemicznej rzeczywistości edukacyjnej XXI w.
Kinga Dziewiątkowska-Kozłowska
91-101
PDF
PDF (English)
Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 1)
Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus
103-117
PDF
PDF (English)
Kształcenie nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie muzycznym w obliczu przemian edukacyjnych
Ewa Anna Zwolińska
119-136
PDF
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł