Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 11 Nr 2(40) (2016): Podmiotowość i partnerstwo w wychowaniu i kształceniu
Tom 11 Nr 2(40) (2016): Podmiotowość i partnerstwo w wychowaniu i kształceniu
Opublikowane:
2016-07-19
Introduction
Wstęp
Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska
7-10
PDF
Scientific articles
Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości
Joanna Juszczyk-Rygałło
13-24
PDF
Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnego
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska
25-40
PDF
Ewaluacja w szkole – w kierunku kontroli czy wspomagania?
Zuzanna Sury
41-56
PDF
Uczeń jako podmiot i przedmiot działalności nauczyciela
Maria Szymańska
57-70
PDF
Zasada partnerstwa edukacyjnego w edukacji wczesnoszkolnej
Jolanta Karbowniczek
71-84
PDF
„…i niech świat dla Ciebie zatańczy…” Wspieranie rozwoju ucznia poprzez stwarzanie mu drugiej szansy
Krzysztof Polak
85-96
PDF
Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a profilaktyczne zadania szkoły
Justyna Kusztal
97-110
PDF
Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji. O możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców
Aleksandra Maj
111-130
PDF
Budowanie partnerstwa w relacji rodzic – nauczyciel z odwołaniem do tradycyjnych i współczesnych form pracy
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
131-150
PDF
Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych – raport z badań
Barbara Surma
151-169
PDF
Reviews
Tendencje i kierunki zmian we współczesnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Recenzja książki: Współczesne trendy edukacji, red. Ewa Smak, Katarzyna Wereszczyńska, Anna Malec, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2015, ss. 288.
Martyna Szczotka
173-176
PDF
Współczesny badacz/pedagog/nauczyciel wobec dziedzictwa pedagogicznego Jana Władysława Dawida. RECENZJA KSIĄŻKI: Recepcja myśli pedagogicznej Jana Władysława Dawida w XX i XXI wieku, red. nauk. Stefania Walasek, Kamila Gandecka, ATUT, Wrocław 2015, ss. 243.
Beata Topij-Stempińska
177-183
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Dziękuję Ci mamo – Dzień Matki
Tatiana Konderak, Kamila Haber
185-194
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł