Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 13 Nr 3(49) (2018): Zabawka w życiu dziecka. Konteksty historyczne i edukacyjne
Tom 13 Nr 3(49) (2018): Zabawka w życiu dziecka. Konteksty historyczne i edukacyjne
Opublikowane:
2018-10-08
Introduction
Wstęp
Dorota Żołądź-Strzelczyk
7-8
PDF
Introduction
Dorota Żołądź-Strzelczyk
9-10
PDF (English)
Scientific articles
Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą
Katarzyna Kabacińska-Łuczak
13-39
PDF
Piłka czy gramofon? - zabawka edukacyjna na wystawie gier i zabawek na Dynasach w Warszawie w 1902 roku w świetle ówczesnej prasy
Anna Wojewoda
41-49
PDF
Wskazówki do samodzielnego wykonywania zabawek z papieru na łamach „Mojego Pisemka” z lat 1902-1915
Monika Anna Nawrot-Borowska
51-74
PDF
Inny Ja. O zabawkach jako bohaterach utworów literackich dla dzieci
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb
75-93
PDF
Ungarndeutsche Volksspielzeuge. In Einheit mit Natur und Gesellschaft
Ágnes Klein, Katalin Lázár, Éva Márkus
95-110
PDF (Deutsch)
Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie – kontekst edukacyjny
Agata Pietrzak
111-125
PDF
Zabawki w świecie dziecka – między fascynacją a rozczarowaniem. Konteksty edukacyjne
Iwona Samborska
127-137
PDF
Zabawy i zabawki wieku wczesnodziecięcego we współczesnym świecie
Katarzyna Bożena Sadowska
139-155
PDF
Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej- przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Klim-Klimaszewska
157-172
PDF
Znaczenie zabawki w terapii autyzmu Wybrane aspekty
Ewa Olimpia Zmuda, Marzena Maria Szurek
173-187
PDF
Zabawki w cyfrowym świecie - implikacje edukacyjne
Irena Pulak
189-201
PDF
Reviews
Problemy współczesnej rodziny. Recenzja książki: Wokół rodziny i dziecka. Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki, red. Ewa Dybowska i Marta Prucnal-Wójcik
Agnieszka Anna Karłowicz
219-223
PDF
Dary Froebla – nowe zastosowanie Recenzja: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Joanna Kozieł, Zastosowanie Darów Froebla w „Dziecięcej Matematyce”, Froebel.pl, Lublin 2017.
Barbara Surma
225-228
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
One little owl sitting in a tree – zajęcia z języka angielskiego dla maluszków
Tatiana Konderak
205-215
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł