Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 14 Nr 2(52) (2019): W poszukiwaniu modelu efektywnego kształcenia nauczycieli edukacji elementarnej
Tom 14 Nr 2(52) (2019): W poszukiwaniu modelu efektywnego kształcenia nauczycieli edukacji elementarnej
Opublikowane:
2019-11-14
Introduction
Wprowadzenie
Martyna Szczotka
5-6
PDF
Introduction
Martyna Szczotka
7-9
PDF (English)
Scientific articles
Anthropological Bases of Resilience: Narrative Self-Construction as a Protective Factor in Resilience
Maria Teresa Signes
11-21
PDF (English)
PDF
Zasoby odporności psychicznej dziecka – co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele
Iwona Sikorska, Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak
23-39
PDF
PDF (English)
Natura kompetencji a ograniczenia i trudności w kształceniu międzykulturowym nauczycieli edukacji elementarnej
Ilona Nowakowska-Buryła, Krystyna Kusiak
41-53
PDF
PDF (English)
Diagnoza kompetencji zawodowych oraz potrzeb doskonalenia zawodowego nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Joanna Marchel
55-76
PDF
PDF (English)
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka
Agnieszka Kaczor
77-91
PDF
PDF (English)
Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej – raport z badań
Barbara Surma
93-104
PDF
PDF (English)
Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I – III – raport z badań
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
105-120
PDF
PDF (English)
Przez gryzmolenie do kultury wizualnej. Książka Jana Bajtlika Typogryzmol jako narzędzie wspierania kompetencji wizualnych dziecka
Joanna S Ludwiczak
121-132
PDF
PDF (English)
Reviews
Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli. Recenzja monografii Ewy Kochanowskiej (2018), Wiedza osobista dziecka w refleksji i praktyce nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Beata Gofron
135-138
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł