Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 16 Nr 3(61) (2021): Mathematics and Science in Child Education
Tom 16 Nr 3(61) (2021): Mathematics and Science in Child Education
Opublikowane:
2021-10-09
Pełny numer
PDF (English)
Introduction
Wprowadzenie
Dorota Zdybel
5-7
PDF (English)
Thematic Articles
Reprezentacje ikoniczne i symboliczne w początkowym nauczaniu matematyki
Joanna Żądło-Treder
11-25
PDF (English)
Wyzwalanie aktywności matematycznej dzieci poprzez kontakt z książką obrazkową
BARBARA BILEWICZ-KUŹNIA
27-41
PDF (English)
Nietypowe zadania tekstowe a rozwijanie krytycznego myślenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Barbara Nawolska
43-56
PDF (English)
„Księga Natury”. Jak uczyć dzieci ją czytać?
Zbigniew Nowak
57-70
PDF (English)
Kosmiczna edukacja jako wyjątkowy obszar uczniowskiego poznania
Beata Zuzanna Bednarczuk
71-86
PDF (English)
(Nie)obecność partnerstwa poznawczego w edukacji wczesnoszkolnej. Komunikat z badań
Ewa Kochanowska
87-102
PDF (English)
Kreatywność i zaangażowanie rodziców we wczesną edukację dzieci w podejściu i filozofii Reggio Emilia
Maciej Kołodziejski, Tomas Butvilas
103-112
PDF (English)
Varia
Studenci kierunków nauczycielskich i ich opinie na temat STEM – wywiad fokusowy
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
115-137
PDF (English)
Reviews
(Nie)powodzenia w matematycznej edukacji dziecka
Review: E. Gruszczyk-Kolczyńska (2021). Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki? Podręcznik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli z serii „Dziecięca matematyka” [How to Help the Child Overcome Math Failures? A Textbook for Parents, Therapists and Teachers from the Series “Children’s Mathematics”], Kraków: CEBP 24.12 Sp. z o.o., 270 pp.
Katarzyna Szewczuk
141-144
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł