Vol 12, No 3(45) (2017)

Wartości i antywartości literatury dziecięcej

Spis treści

Introduction

Wstęp
Krystyna Zabawa
PDF
7-8
Introduction
Krystyna Zabawa
PDF
9-10

Scientific articles

Maria Teresa Signes, Marcin Kazmierczak, Laura Amado, Ampato Acereda, Luis Mariano Bártoli
13-22
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb
PDF
23-37
Katarzyna Iwona Dmitruk-Sierocińska
pdf
39-67
Małgorzata Centner-Guz
pdf
69-87
Anna Warzocha
PDF
89-100
Katarzyna Smoter
PDF
101-117
Alicja Fidowicz
PDF
119-131
Edyta Skoczylas-Krotla
PDF
133-144
Irena Burczyk
PDF
145-156
Danuta Pietraszewska
PDF
157-173
Stanisława Katarzyna Nazaruk
PDF
175-185

Teaching Foreing Languages to Children - Scientific articles

Tatiana Konderak
PDF
189-206

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy
Tatiana Konderak
PDF
209-210
Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
PDF
211-218

Reviews

Maria Szymańska
PDF
221-232
Martyna Szczotka
PDF
233-236

Conference Reports

Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko. Kultura‒Sztuka‒Edukacja”
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
PDF
239-243