Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 9 Nr 33/3 (2014): Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu
Tom 9 Nr 33/3 (2014): Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu
Opublikowane:
2014-09-01
Introduction
Wstęp
Barbara Surma
9-10
PDF
Scientific articles
Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów
Aneta Kamińska, Irena Pulak
11-24
PDF
Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza
Katarzyna Szewczuk
25-48
PDF
Umiejętności społeczne dziecka obiektem diagnozy przedszkolnej
Jolanta Sajdera
49-66
PDF
Aspekty prawne diagnozowania dzieci oraz realizowanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez szkołę i rodziców
Łukasz Burliga, Anna Zdańska
67-88
PDF
„Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci
Magdalena Christ
89-104
PDF
Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa
105-122
PDF
Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badań
Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk
123-138
PDF
Przedszkole miejscem diagnozy zaburzeń komunikacji językowej dziecka
Ewa Gacka
139-152
PDF
Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć
Marzena Maria Szurek
153-174
PDF
Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym
Izabela Sochacka
175-189
PDF
Practice
„Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego
Bogumiła Bobik
191-206
PDF
Metody i techniki diagnozowania uczniów zdolnych na tle tworzonego przez nauczycieli środowiska sprzyjającego diagnozie
Aneta Kamińska
207-220
PDF
Szkolny system holistycznej diagnozy dziecka w Niepublicznej Szkole Podstawowej im. Alberta Einsteina w Lublinie
Małgorzata Kowalczyk
221-237
PDF
Reviews
Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych
Barbara Surma
239-244
PDF
Metody pracy z uczniami w młodszym wieku szkolnym
Aneta Kamińska
245-246
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografie
Krystyna Zabawa
247-254
PDF
Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”
Elżbieta Miterka
255-258
PDF
Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”
Beata Kucharska, Maria Szymańska
259-262
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Scenariusz zajęć z języka francuskiego do piosenki Le clown
Tatiana Konderak
263-270
PDF
Ocena postępów dziecka na zajęciach z języka obcego. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Tatiana Konderak
271-272
PDF
Test oral
Tatiana Konderak
273-274
PDF
Visiting the...
Radość wspólnego tworzenia
Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch
275-279
PDF
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne
Agata Arkabus
281-289
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł